Digitalt marketing bureau med speciale i inbound marketing
Hos 1st Place opererer man med såkaldt inbound marketing. Har du brug for at få opfrisket præcist hvad det betyder, så kan du læse lidt om det her i artiklen. Her kan du også læse om virksomhedens visioner og profil, og forhåbentligvis finde ud af om disse stemmer overens med jeres behov til et digitalt marketing bureau.
Inbound marketing som primær markedsføringsmodel
Hos 1st Place arbejder man med digital markedsføring, men gør det en lille smule anderledes end de fleste traditionelle bureauer har gjort det hidtil. Du har måske allerede hørt om såkaldt inbound marketing, og det er netop hvad 1st Place gør brug af. Det betyder at man fra afsenders side søger at opnå et tæt kunde-bureau forhold, hvor man i højere grad agerer som en sparringspartner for virksomheder, som en del af teamet, i kontrast til det mere afgrænsede traditionelle køber - sælger forhold.
Inbound marketing kommer kunden til fordel. Man har nemlig en meget bedre mulighed for at se virksomheden an, så at sige, inden der bliver tale om nogen egentlig handel. Det betyder desuden også at en virksomhed som 1st Place ved at satse på inbound marketing, er nødt til at have styr på selv de mindste detaljer, hvilket har store fordele for én som kunde. Det er afsender som skal overbevise potentielle kunder om deres viden og kompetencer på området igennem reel brugbar viden fra starten, ikke tomme sælgerpitches.
Når du indgår et samarbejde med 1st Place, vil du blandt andet kunne få hjælp til søgemaskineoptimering, styrkelse af jeres profil på sociale medier, content marketing, konverteringsoptimering og generel strategisk planlægning. Virksomheden er startet af en flok velbevandrede herrer inden for branchen, så lad dig ikke snyde af virksomhedens unge alder. Når det kommer til digital markedsføring af forskellig art, vil det være udfordring af finde et mere kompetent team at have i ryggen for din virksomhed. Sikkert af samme grund at man netop har valgt inbound marketing som primær markedsføringsmodel.
Kategorier
- Alternativ behandling
- Børn og unge
- Bureauer
- Bygge og anlæg
- Byggemarked og VVS
- Elektronik
- Erhverv
- Familien
- Forbund og organisationer
- Handel
- Hårde hvidevarer
- Hus og Have
- Isenkram
- Kunst
- Maling
- Marketing
- Møbler og indretning
- Optik
- Passion og hobby
- Polterabend og events
- Sikkerhedsudstyr
- Skønhedsprodukter
- Smykker og ure
- Sport
- Sundhed
- Teambuilding
- Tøj og accessories
- Tøj og mode
- Vil du fremleje din bolig? Dette skal din fremlejekontrakt indeholde
- Vin, kaffe og andet